Varmt välkommen till Sollentuna Trafikskola!

Sollentuna Trafikskola, MC, Bil, Moped

Vi strävar efter att erbjuda dig en unik och effektiv service under din körkorts­utbildning och att ni självklart ska uppleva körkorts­utbildningen som rolig och intressant. Hos oss är glädje en viktig del i lärandeprocessen och en förutsättning för att lyckas. Det är knappast någon hemlighet att man lär sig både snabbare och lättare om man tycker att körkorts­utbildningen är rolig.

Ett viktigt mål under vår körkorts­utbildning är att du som elev ska få ett stort värde för dina pengar. Vi jobbar extra hårt med att anpassa både praktik och teori efter dina individuella förutsättningar. Planering av utbildningen är nyckeln till smidighet och effektivitet. Nyckeln till vår framgångsrika samt effektiva utbildning är att elevens behov alltid kommer i första hand. Du vet när du vill vara färdig – det är vårt mål att klara ditt mål.

Vi etablerade Trafikskole­verksamhet i Sollentuna redan 1981, och vi finns nu i Norrviken Centrum & Sollentuna Centrum– väldigt nära pendeltåg och bussar. Vi har sedan starten vuxit och blivit en av Stockholms populäraste trafikskolor. Personalen består av 7 trafiklärare och 2 receptionister. Bilparken innehåller 4 st VW Golf och 1 st VW Tiguan ( Manuella ) samt 3 st automater, VW Golf.

Vi erbjuder utbildning för olika behörigheter, intensivkurser, paketlösningar, privatisthjälp, handledarutbildning och riskutbildning. Vi har lektioner på Svenska, Engelska, Tigrinja, Amharinja och Bosniska och teori på Svenska, Engelska, Tigrinja, Persiska, Arabiska, Kurdiska samt Turkiska. Vi hjälper även till med gratis körkortsrådgivning. Läs mer på utbildningar.

Vi hälsar dig varmt välkommen till vår trafikskola!