Villkor

Kurser

Kursanmälan är bindande och skall avbokas SENAST 7 dagar innan kursstart, (8 dagar vid helgkurser) annars debiteras hela beloppet.
Bekräftad kursplats avbokas ej vid utebliven betalning
Kursen skall vara betald senast 7 dagar innan kursstart. (Vissa avvikelser kan förekomma vid t.ex bokning nära kursstart)
Ni har ej plats på kursen förrän ni fått en bekräftelse.
Vi förbehåller oss rätten att avboka/omboka kurser vid för få deltagare.
Minderåriga måste ha vårdnadshavares tillstånd vid bokning av kurser.
Alla våra kurser är på vårt kontor i NORRVIKEN.

Avbokning av körlektioner

Avbokning av körlektioner sker via telefon. EJ E-POST!!
Avbokning av körlektioner sker senast vardagen innan din lektion innan 13:00
Avbokning av körlektioner på lördagar och söndagar sker senast TORSDAG innan körlektionen innan 13:00.

Betalning

Betalning av alla paket samt kurser skall ske i förskott. Paket samt förbetalade körlektioner är giltiga i sex (6) månader från inköpsdatumet.
Betalning av enstaka körlektioner sker på plats INNAN lektionen med kort, Swish eller kontanter. (Ej kort i Sollentuna C)
Kan även betalas via bankgiro om lektionen betalas i förväg.
Betalning av paket görs via Bank-Giro, Swish, kort eller kontanter (Endast i Norrviken)

Om ni väljer att avbryta er utbildning och vill ha återbetalning tar vi 10% i avgift. Det du förbrukat omräknas till ordinarie pris och du förlorar rabatten.

Vid sen avbokning kommer hela beloppet debiteras om ej giltigt sjukintyg eller annat skäligt intyg kan visas upp.

Allmänna Villkor

Paket samt förbetalade körlektioner är giltiga i ett (1) år från inköpsdatumet.

Eleven ansvarar själv för att genomföra Riskutbildningarna.
Eleven ansvarar själv för att hålla reda på hur många lektioner han/hon kört samt betalat för.

Minderåriga måste ha vårdnadshavares tillstånd vid bokning av kurser/körlektioner.