Testlektion, pröva på vår skola!

En testlektion är en första lektion på 60 minuter där du får möjlighet att köra med någon av våra lärare. Läraren ger dig tips och råd samt hjälper dig planera din utbildning på bästa sätt. Planerar du att köra eller kör du redan privat så är din handledare självklart välkommen att sitta med i baksätet.

En testlektion är en chans för dig att känna efter om vi är trafikskolan för dig samt hur vi på bästa sätt kan stötta dig på vägen mot ditt körkort.

Testlektionen kan du endast boka som ny elev hos oss på Sollentuna Trafikskola, det är inte en kontroll inför stundande uppkörning.

Boka via mail eller telefon, 08-754 26 00, du kan även använda kontaktformuläret nedan så hör vi av oss. Om du använder mail eller kontaktformuläret, skriv gärna med om det är automat eller manuell samt om du har några tider du föredrar.

Välkommen till oss på Sollentuna Trafikskola!