Kursanmälan

När du skickar din anmälan godkänner du också våra Villkor.

Du kan även skicka in ansökan via mail info@sollentuna-trafikskola.se

Om ni inte fått bekräftelse inom 24 timmar på vardagar så kan bekräftelsen ha fastnat i skräppost-filtret på din mail. Om den inte finns där, kontakta oss så skickar vi en ny till dig!

Minderåriga måste ha målsmans tillstånd vid bokning av kurser/‌körlektioner.

OBS! Ni har ej plats på kursen förrän ni fått en bekräftelse. Har ni inte fått bekräftelse inom 24h på en vardag kontakta oss via mail eller telefon för att kolla om ni är bokade eller ej, har en bekräftelse skickats men inte kommit fram är ni fortfarande bokade.

För Mopedkurser behöver vi lite mer information, skriv med detta i meddelande­rutan för en anmälan:

• Telefonnummer till elev och vårdnadshavare
  • Mailadress till vårdnadshavare
  • Vilken utbildning ni vill gå, klass 1 (EU-moped) eller klass 2.
  • För klass 1 behöver eleven ha giltigt körkortstillstånd, utan körkortstillstånd blir det ingen godkänd anmälan. Ange gärna giltighetstid på tillståndet i meddelande­rutan.

Vid mer än 1 person, skriv personnummer på resterande deltagare i meddelande­fältet nedan.
    För MC Risktvåan ange för vilken behörighet/klass du önskar boka.
    För mopedkurser ange vårdnads­havares kontakt­uppgifter samt giltigt körkorts­tillstånd för klasss 1(EU) Moped.

Genom att skicka in anmälan godkänner du våra villkor.

Du har inte fått en plats på kursen förrän du har fått en mailbekräftelse på din bokning. Har du inte fått en bekräftelse inom 24 timmar, en vardag, kolla först så att den inte hamnat i skräpposten. Om du inte hittar en bekräftelse, kontakta oss antingen via mail på info@sollentuna-trafikskola.se eller ring på 08‑754 26 00.