Sjöängsvägen 15, 2tr
Torslundavägen 42
Körgård MC/Moped

Moped­utbildning

Närmsta kursdatumet finner ni nedan

Läs mer om mopedutbildningen och vårat upplägg här.

För mopedanmälan behöver vi få dessa uppgifter, förutom vilket kursdatum ni är intresserade utav:

• Namn
  • Personnummer
  • Telefonnummer till elev och vårdnadshavare
  • Mailadress till vårdnadshavare
  • Vilken utbildning ni vill gå, klass 1 (EU-moped) eller klass 2.

För moped klass I krävs det att eleven har ett giltigt körkortstillstånd, utan körkortstillstånd blir det ingen godkänd anmälan.

För Moped klass II är det teorikursen som ingår, men vi rekommenderar våra elever att lägga till körning på bana för att testa på mopeden och få tips från läraren innan de kör ut själva.

5-Mars
kl 16.30
Mopedkurs
Utbildning för Moped klass I och II

Teorikurs del 1 5/3 kl 16.30-20.30
Teorikurs del 2 8/3 kl 16.00-20.00
Manöverbana och trafik planeras när vädret tillåter

Fullbokad

19-Mars
kl 16.30
Mopedkurs
Utbildning för Moped klass I och II

Teorikurs del 1 19/3 kl 16.30-20.30
Teorikurs del 2 20/3 kl 16.30-20.30
Manöverbana och trafik planeras när vädret tillåter

5 platser kvar

OBS

Giltigt körkortstillstånd måste finnas innan bokning av kurs. (Gäller ej klass II)

Samtliga kurser utbildas i våra lokaler i Norrviken. Sjöängsvägen 15, 2 tr, om inte annat anges vid bokning. Teorikursen sker för närvarande via ZOOM.

Minderåriga måste ha målsmans tillstånd vid bokning av kurser/lektioner.

Avbokning av kurser sker senast 7 dagar innan kursstart.

Det är obligatoriskt för moped klass I elever att nyttja online materialet, och svara på de instuderingsfrågor som är inkluderade i materialet, inför körningen i trafik.

AcceptPrivacy Settings

GDPR

• Personuppgifter

Personuppgifter

Vi följer Dataskyddsförordningen GDPR. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta att du godkänner detta. Du kan läsa mer om hur vi hanterar personuppgifter här.