Sjöängsvägen 15, 2tr
Körgård MC/Moped

Delbetalning

Finansiering Banklån

Det är inte alltid man kan betala för en körkortsutbildning direkt. Vi vet det. Därför erbjuder vi finansiering via Resurs Bank.
Sollentuna Trafikskola samarbetar med Resurs Bank som tillhandahåller finansieringen av din körkortsutbildning. Hos Resurs Bank som ingår i Resursgruppen står kunderna i centrum och kan låna pengar samt spara till förmånliga räntor.
På Resurs Banks hemsida, kan du bland annat se ditt saldo på kontot, din senaste inbetalning och ett kontoutdrag. Lösenord för att logga in hittar du på din avi.

Kontakta Resurs Bank på mail kundservice@resurs.se eller telefon 042-38 20 93

Villkor för finansiering via resursbank.

• Du måste vara 18 år fyllda.
  • Om du har ett jobb kan du låna upp till 30.000 kr. Om du är student kan du låna upp till 15.000 kr. Minsta lånebelopp är 2.000 kr.
  • Lånet är räntefritt upp till 24 mån.
  • Det går även att delbetala upp till 48 mån, räntan är då 14,88 % för hela perioden.
  • Du betalar en administrationsavgift på 35 kr per månad för delbetalningsplaner 2 månader och över.
  • Om du väljer en delbetalningsplan på 6, 12 eller 24 månader betalar du även en uppläggningsavgift.
  • Du kan när som helst betala in hela beloppet utan ytterligare avgifter och du kan delbetala mer än det överenskomna beloppet per månad.

**Exemplet förutsätter att räntan och avgifterna är oförändrade under hela kreditperioden. Andra sätt att utnyttja krediten kan leda till såväl en högre som lägre effektiv ränta. Den effektiva räntan är beräknad i enlighet med Konsumentverkets riktlinjer.
Enligt kontovillkoren kan det finnas krav på lägsta inbetalningsbelopp, vilket kan medföra högre månadsbelopp än vad som annars skulle blivit fallet. I sådana fall förkortas i stället återbetalningstiden. RB kreditprövar ansökan enlig lag. Vid inhämtande av uppgifter från extern databas erhålles kopia av lämnade uppgifter från kreditupplysningsföretaget. RB förbehåller sig fri prövningsrätt.

Ansök och få besked om lån direkt online! Eller kom förbi våra kontor så hjälper vi dig med ansökan.
Kreditansökan STR-konto ( upp till 50.000:- )
Kreditansökan STR-konto för studerande
( upp till 15.000:- )

Om du blir beviljad hjälper vi dig skriva ut din ansökan och genomföra köpet på något av våra kontor. OBS! Du behöver ej ha din ansökan utskriven. Ta med legitimation till något av våra kontor så hjälper vi dig
Hur mycket kommer ditt lån kosta?
Beräkna din lånekostnad i Räknesnurran.

AcceptPrivacy Settings

GDPR

• Personuppgifter

Personuppgifter

Vi följer Dataskyddsförordningen GDPR. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta att du godkänner detta. Du kan läsa mer om hur vi hanterar personuppgifter här.