Anmälan Moped

Anmälan och inskrivning hos oss på Sollentuna Trafikskola kan göras på något av våra två kontor i Norrviken C eller Sollentuna C. Du kan även anmäla dig via hemsidan eller telefon. Du kommer då i samband med bekräftelsen få hem en anmälningsblankett som vi vill att du skriver ut och fyller i. Om du inte har möjlighet att skriva ut så kan vi fixa det åt er, det är bara att ni kommer förbi något av våra kontor. Person

När du fyller i blanketten är det viktigt att vi får korrekt uppgifter både till mopedeleven samt en vårdnadshavare, och att ni noga läst igenom de villkor och regler vi har. Du har godkänt dessa regler i samband med att du anmäler dig till kursen via hemsidan. Blanketten kan ni ta med till första kurstillfället.

I samband med att vi registrerar betalning för kursen så skickas en personlig inloggning till en egen sida hos oss på skolportalen ut. Där du bland annat hittar kontakt information, information om oss samt de villkor som du har accepterat. Du kan också via din sida studera med text, bilder, studiefrågor samt tester. Du kommer se datum och tider för de bokade kurstillfällena på skolportalen.

Anmälan till kurser kan göras här på hemsidan, via telefon eller på något av våra två kontor. (Norrviken C, Sollentuna C)

13-Februari
kl 16.30
Mopedkurs