Bil utbildning på andra språk

Vi har teoripärmar med frågor som används på något av våra kontor, de finns på tre språk: tigrinja, arabiska och persiska.

Vi har böcker på engelska, kurdiska och turkiska.

Vi har körlektioner för bil på tigrinja (både manuell och automat), amharinja (både manuell och automat) engelska (både manuell och automat), och bosniska (både manuell och automat).

We offer driving lessons in English, as well as books and theory online.

Vill du ha onlinetester på annat språk än svenska eller engelska kan du göra så här:

1. Använd Chrome som webbläsare
  2. Logga in i skolportalen
  3. I skolportalen högerklickar man på en fråga
  4. Klicka vidare på Översätt till svenska
  5. Klicka på Alternativ
  6. Klicka på Ändra språk
  7. Gå in på Översättningsspråk så kommer en meny fram där man kan välja språk

Det kommer då vara dator-översatt, vilket inte är en perfekt översättning men det kan hjälpa.